طراحی لوگو با ابزارهای برتر طراحی

طراحی لوگو با ابزارهای برتر طراحی

دسترسی سریع

براي صحبت با مدیر سایت
!کليک کنيد
قوانين نويسندگي در سایت ما
!کليک کنيد
کمک مالي و نقدي جهت بهبود سايت
!کليک کنيد
حمایت بنری از سایت
!کليک کنيد
براي پرسيدن سوالات خود با اين شماره تماس بگيريد: (----------------)
تبليغات ...

برای سفارش تبلیغات کلیک کنید برای سفارش تبلیغات کلیک کنید
بازدید : 661 | نویسنده : |

این قالب‌ها می‌توانند با چیزی بیش از یک لوگو همراه باشند و بسته‌های برندینگ و طرح‌های رسانه‌های اجتماعی را ارائه دهند. حتماً توضیحات الگو را بخوانید تا بدانید چه چیزی دریافت می‌کنید، از جمله انواع فایل‌های موجود.

برای طراحی لوگو بصورت حرفه ای به سایت لوگو نگار مراجعه کنید.

و به یاد داشته باشید: استفاده از یک الگو به این معنی است که افراد دیگر می توانند لوگوی بسیار شبیه به آنچه شما انتخاب می کنید داشته باشند. ما نمی خواهیم پول نقدی که به سختی به دست آورده اید را برای طراحی بیش از حد استفاده شده و غیراصولی خرج کنید!

بازار خلاق
بیش از 49000 الگوی لوگو در Creative Market برای کاوش وجود دارد که از 2 تا 500 دلار متغیر است. بخش عمده ای از قالب ها بین 19 دلار کانادا و 39 دلار کانادا است. این هزینه شامل یک بسته با دو گزینه صدور مجوز است: استاندارد، برای مشاغلی که قرار نیست از 500 فروش بیشتر شود، و توسعه یافته، برای فروش نامحدود. انتظار داشته باشید که سه برابر هزینه ذکر شده برای مجوز تمدید شده هزینه کنید.

Adobe Spark
صدها الگوی لوگو را در Adobe Spark خواهید دید که به عنوان رایگان تبلیغ می شوند. نکته مهم این است که برای ویرایش نرم افزار Adobe Spark باید مبلغ 9.99 دلار در ماه پرداخت کنید. Adobe Spark به طور خاص برای کاربرانی با حس طراحی قوی طراحی شده است که می خواهند کنترل بیشتری در طراحی آگهی های تبلیغاتی، گرافیک رسانه های اجتماعی و حتی ویدیوهای خود داشته باشند!

GraphicRiver
با نزدیک به 58000 قالب، GraphicRiver قالب های درجه پایین را از حدود 10 دلار آمریکا حمل می کند. بسته‌های گران‌قیمتی که می‌توانند به مرز 200 دلار برسند. اکثر بسته‌های لوگوی غیر انحصاری در این سایت 30 تا 50 دلار آمریکا هزینه دارند و با فایل‌های مبتنی بر وکتور ارائه می‌شوند.

Etsy

در Etsy، انواع الگوهای طراحی لوگو را پیدا خواهید کرد که از 15 دلار تا 250 دلار آمریکا را انتخاب کنید. برخی از فروشندگان برای سفارشی کردن طرح شما با قیمت اضافی با شما همکاری خواهند کرد. مراقب نوع فایلی که دریافت می کنید باشید، در حالت ایده آل، فایل منبع یا فایل برداری را دریافت می کنید تا بتوانید در آینده تغییراتی ایجاد کنید یا آن را در صورت نیاز مقیاس دهید. در برخی موارد، فروشندگان فایل‌هایی را در Adobe Illustrator و حتی Canva ارائه می‌کنند.




می پسندم نمی پسندم

چهار شنبه 29 فروردين 1401 -1:27 نظرات()
مطالب مرتبط
    نظرات
    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: